Change of plans - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van teunenchloe - WaarBenJij.nu Change of plans - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van teunenchloe - WaarBenJij.nu

Change of plans

Door: Chloe Josepha Maria Theodora

08 April 2015 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Change of plans!

Hi there!

Tijd voor een kleine update over onze reis (plannen). We hebben een prachtig stuk gereden van Adelaide tot aan Melbourne met als hoogtepunt the great ocean road. We hebben prachtige dingen gezien zoals the blue lake, een waterval en natuurlijk the twelve apostles. Na een aantal keren het werken uitgesteld te hebben besloten we dat Melbourne de stad zou gaan worden om een baan te zoeken. Twee dagen voordat we in Melbourne aan zouden komen hadden we wat contact met Bob (die in nieuw-zeeland stage loopt). Hij wil graag voor de winter een trip maken op het zuidereiland. Aangezien de seizoenen hier precies het tegenovergestelde zijn van die in Nederland werd het hoogtijd om iets te gaan plannen. Hij zocht alleen nog wat reisgezelschap, nou dat kan geregeld worden. Binnen no-time hebben we vluchten geboekt en een wicked-camper gehuurd! Op het moment zijn we dus in Nieuw-Zeeland! Het werken nog maar even uitgesteld ;).

Maar voordat we vertrokken moesten we nog een aantal dingen doen, we zijn op bezoek geweest bij een oud-oom van Teun. Een warm onthaal in Melbourne met koffie en zelfgebakken cake! Na een gezellige middag was het tijd om op zoek te gaan naar een mooi plekje voor ons huis. Een week of 4 mag ons geliefde autootje alleen in Australië blijven zodat wij met 't broertje Nieuw-Zeeland onveilig kunnen maken. We hadden nog een belangrijke taak te volbrengen, dat was het maken van een persoonlijk verjaardagscadeau voor onze grote bro. (Of zullen we super-duper-bro schrijven?) Bloed, zweet en tranen (vooral van het lachen) heeft het gekost maar dat heb je gewoon over voor Dirk die 30 jaar oud wordt! :)

Al kangaroos ontwijkend hebben we een mooi plekje gevonden om onze auto/huis te stallen. We hebben onze backpacks weer uit de kast getrokken en volgeladen met vooral dekbedden, lange broeken en truien. Ook de zwembroek en bikini ingepakt natuurlijk want je weet 't maar nooit in Nieuw-Zeeland...

Cheers!

• 08 April 2015 - 12:35

Sylvia:

Nice!...xx

• 08 April 2015 - 13:09

Super Duper Bro:

thanks!!!! geweldig cadeau! enjoy!!

• 08 April 2015 - 15:32

Karin:

Gezellig! Inmiddels al prachtige foto's van Bob en jullie gezien.
    Filmpje kan volgens ons zo naar endemol!!
    Misschien dat jullie dat straks als werk kunnen gaan doen?
    Veeeel plezier :-D

Groetjes SKS xxx

• 09 April 2015 - 13:28

Bart:

Mooi! Zit er goed uit :)

• 09 April 2015 - 14:12

Stijn:

Lekker bezig! Veel plezier in Nieuw-Zeeland! :)

• 12 April 2015 - 01:04

Mama:

Foto's veel mooier dan whats app.!!Nog steeds geen paasgevoel?